Търнак се нареди сред уникалните европейски селища

Село Търнак е удостоено със ЗЛАТЕН ПЕЧАТ за Уникално европейско селище с културно и историческо значение

вторник, 22 юни 2010 г.

Стихове

ПОСЛЕДНИЯТ УЧЕБЕН ДЕН

Звъни звънчето, люлякът разцъфва

във пазвите на моя ручей бял.
Кипи кръвта на дните ми изтекли
и жадно търся извор засиял.

Прегръщам угари, родили пъпки,

целувам с трепет капчици роса.
Полюшвам с радост изкласила жътва
и пламва във очите песента.

Върба Маринова - из стихосб. "Незабрава"


НА МОЯТА УЧИТЕЛКА

посветено на всички
учители от с. Търнак

Учителко, ти някога първа ме срещна.

Там в старото училище, на прага.
Бях толкова малка и толкова смешна...
Ти беше красива и млада...

Ти си искрица от моето детство,

ти си спомен от златните дни.
Обичта си ми даде в наследство,
затова БЛАГОСЛОВЕНА БЪДИ!

Обещах си когато порастна

обичта ти да пазя във мен,
да я посявам и тя да израстне
като вяра във идния ден.

В мен запазих спомена за тебе

и за всички мои учители добри,
от които се научих да живея
и обич да давам,дори да боли.

Учителко,макар и малко късно

БЛАГОДАРЯ ТИ И ПРОСТИ.
Прекланям се пред тебе и пред пътя ти,
по който продължаваш да вървиш.

Върви напред и нека продължава

сърцето ти от обич да прелива!
УЧИТЕЛИТЕ СЕ САМОРАЗДАВАТ
И ЧАК ТОГАВА СИ ОТИВАТ!

Цветанка Кръстева






Един красив кът в с. Търнак - дворът на Йошка Атанасова



Няма коментари:

Публикуване на коментар